××کلبه ی تنهایی××

خرید بک لینک

بیوفایی قسمتی از زندگیست؟؟

من که گفتم حاصلش دل بستگیست!

در نهایت خستگی و خستگیست!

من که گفتم این بهار افسردگیست!

دل نبند این پرستو رفتنیست!

عاقبت دیدی که ماتت کردورفت!

خندهای بر خاطراتت کرد و رفت!

عجب کاری بدستت داد دل!

هم شکست و هم شکستت داد دل!

××کلبه ی تنهایی××...

ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 5:34

می دونی...خیلی خوبه کسی رو داشته باشی،

که براش مهم باشه لباست اتو شده باشه و کفشات برق بزنه

کسی که وقتی از راه میرسی دم در منتظرت باشه انگشتاشو فرو کنه لای موهات و زل بزنه تو چشماتو

وقتی دیر میای درو روت باز نکنه تا کلی التماس کنی می دونی ...

گاهی وقتا دلم برای دژبان های پادگان تنگ می شد

××کلبه ی تنهایی××...

ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 5:34

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

خودت را از کسی پس نگیر شاید این تنها چیزیست که او دارد ،

وقتی میگویی دوستت دارم اول روی این جمله فکر کن،

شاید نوری را روشن کنی که خاموش کردن آن به خاموش کردن او ختم شود...


برچسبها: عشق یک طرفه, مرگ, زندگی پوچ, بی حس, نابودی ××کلبه ی تنهایی××...

ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 5:34

غمگینم همانند
سربازی که پا بر روی مین گذاشته و جرأت قدم برداشتن ندارد و تمام آرزوهای خود را بر باد رفته میداند…


××کلبه ی تنهایی××...

ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 5:34

صفحه بندی