بیوفایی قسمتی از زندگیست؟؟
من که گفتم حاصلش دل بستگیست!
در نهایت خستگی و خستگیست!
من که گفتم این بهار افسردگیست!
دل نبند این پرستو رفتنیست!
عاقبت دیدی که ماتت کردورفت!
خندهای بر خاطراتت کرد و رفت!
عجب کاری بدستت داد دل!
هم شکست و هم شکستت داد دل!
××کلبه ی تنهایی××...ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 5:34

می دونی...خیلی خوبه کسی رو داشته باشی،
که براش مهم باشه لباست اتو شده باشه و کفشات برق بزنه
کسی که وقتی از راه میرسی دم در منتظرت باشه انگشتاشو فرو کنه لای موهات و زل بزنه تو چشماتو
وقتی دیر میای درو روت باز نکنه تا کلی التماس کنی می دونی ...
گاهی وقتا دلم برای دژبان های پادگان تنگ می شد
××کلبه ی تنهایی××...ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 5:34

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
خودت را از کسی پس نگیر شاید این تنها چیزیست که او دارد ،
وقتی میگویی دوستت دارم اول روی این جمله فکر کن،
شاید نوری را روشن کنی که خاموش کردن آن به خاموش کردن او ختم شود...
ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 5:34

غمگینم همانند
سربازی که پا بر روی مین گذاشته و جرأت قدم برداشتن ندارد و تمام آرزوهای خود را بر باد رفته میداند…
ما را در سایت ××کلبه ی تنهایی×× دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 5:34